Το 3ο Μνημόνιο της ΝΔ με ξεπουλήματα λιμανιών

14 Ιουν 2012



Νέο Μνημόνιο σε βάρος του ελληνικού λαού για τις επόμενες γενιές, περιλαμβάνει το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας στον τομέα της Ναυτιλιακής Πολιτικής.
«Ξεπουλήματα» λιμανιών σε ιδιώτες μεταξύ των οποίων και αυτό της Θεσσαλονίκης, περιλαμβάνει το πρόγραμμα το οποίο ακολουθεί κατά… γράμμα τις δεσμεύσεις του προέδρου του κόμματος Αντώνη Σαμαρά στην Τρόικα και τις …επιταγές του 2ου Μνημονίου.
Το πρόγραμμα της ΝΔ που δόθηκε στη δημοσιότητα την περασμένη εβδομάδα, περιλαμβάνει σειρά …μνημονιακών μέτρων που θα ακολουθήσει την επόμενη ημέρα, αν ο ελληνικός λαός την επιλέξει για τη διακυβέρνηση της χώρας.
Από το προεκλογικό πρόγραμμα του κόμματος του Αντώνη Σαμαρά αντιγράφουμε επί λέξει τι περιλαμβάνει ως προς τις ιδιωτικοποιήσεις χρησιμοποιώντας τον πιο εκλεπτυσμένο όρο «παραχωρήσεις»:
-Την παραχώρηση του ΣΕΜΠΟ του Λιμένος Θεσσαλονίκης σε ιδιώτη παγκόσμιο πάροχο λιμενικών υπηρεσιών, με την υποχρέωση αυτός να αναλάβει την κατασκευή υποδομής και την προμήθεια του αναγκαίου μηχανολογικού εξοπλισμού, ώστε η Θεσσαλονίκη να μετεξελιχθεί σε Περιφερειακό Διαμετακομιστικό Κέντρο Συνδυασμένων Μεταφορών.
- H Νέα Δημοκρατία προωθεί τη συνένωση των αντιστοίχων λιμανιών με ενίσχυση του επικεφαλής λιμένος σε μία Ανώνυμη Εταιρία κάθε φορά.
Στόχος της πολιτικής μας είναι: Να εισαχθούν στο Χρηματιστήριο και να επιτευχθεί μερική αποκρατικοποίησή τους.
- Με την αξιοποίηση σύγχρονων χρηματοοικονομικών μεθόδων, όπως η σύμβαση παραχώρησης για την ανάπτυξη σταθμών εμπορευματοκιβωτίων, που επέτυχε η Νέα Δημοκρατία με την Κινέζικη εταιρία Cosco.
- Η Νέα Δημοκρατία προωθεί Συμβάσεις Παραχώρησης με μεγάλες εταιρίες που πρωταγωνιστούν στην κρουαζιέρα, με στόχο: Να αναλάβουν τη χρηματοδότηση και κατασκευή των υποδομών.
Με απλά λόγια; Το κόμμα του Αντώνη Σαμαρά προωθεί το …μοντέλο της παραχώρησης του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά στους Κινέζους της Κόσκο για 35 χρόνια.
Αντίθετα ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ ακολουθούν άλλο μοντέλο ανάπτυξης με λιμάνια κάτω από το δημόσιο έλεγχο.
Πόσον μάλλον όταν οι Οργανισμοί Λιμένων Πειραιά και Θεσσαλονίκης που διαχειρίζονται τα δύο μεγαλύτερα ελληνικά λιμάνια, έχουν κέρδη εκατομμυρίων ευρώ, εν μέσω οικονομικής κρίσης.
Αντίθετα αν γίνει Πρωθυπουργός ο κ. Σαμαράς,  τότε τα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας θα παραχωρηθούν για δεκαετίες σε πολυεθνικές εταιρείες, υποθηκεύοντας το μέλλον των επόμενων γενιών.
Το ερώτημα που τίθεται είναι αν θα πάρει τη λαϊκή εντολή για να το κάνει.
 
Βασίλης Τζήμτσος 
 
peiratikoreportaz
Share on :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2015 ΦΟΡΤΟΕΚΦΟΡΤΩΤΕΣ
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah